ادامه دار شدن دورکاری کارمندان فیسبوک و گوگل تا پایان 2020

ادامه دار شدن دورکاری کارمندان فیسبوک و گوگل تا پایان 2020
ادامه دار شدن دورکاری کارمندان فیسبوک و گوگل تا پایان 2020

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، مدیرعامل برند گوگل به کارمندان اعلام کرده که آمادگی دورکاری تا ماه اکتبر و احتمالاً تا پایان سال را داشته باشند. درواقع بیشتر کارگران برند گوگل پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۱ از خانه کار کنند.

این موضوع فقط در مورد برند گوگل صدق نمی‌کند؛ برند فیس‌بوک، یک شرکت املاک و مستغلات آنلاین و یک شرکت بیمه نیز به کارمندان خود اعلام کرده‌اند که می‌توانند کار خود را تا پایان سال، از خانه انجام دهند.

برخی از ایالت‌های آمریکا مشاغل را به بازگشایی مجدد ترغیب می‌کنند اما مشاغل تقریباً به‌اندازه دولت خوش‌بین نیستند. در یک بررسی جدید مشخص شد که ۶۲ ٪ از کارفرمایان قصد دارند تا اعلام رسمی کارشناسان پزشکی مبنی بر وضعیت امن، کارکنانشان به دورکاری ادامه دهند.

برخی از مشاغل نیز در حال بررسی بازگشایی مجدد دفاتر خود هستند؛ اما از کارکنان خود می‌خواهند که در بخشی از هفته، در خانه به کار خود ادامه دهند. با کاهش تعداد کارمندان در هر زمان، آن‌ها می‌توانند فاصله‌گذاری اجتماعی را در دفاتر حفظ کنند.

همچنین یک بررسی دیگر نشان داد علاوه بر کارفرمایان، ۶۷ ٪ از کارمندان نیز از تصمیم برای دورکاری به‌طور نامحدود حمایت می‌کنند.

یک شرکت تحقیقاتی نیز اعلام کرده حتی پس‌ازاین که ویروس کرونا سرانجام مهار شود، باز هم بسیاری از کارگران به دفاتر کار خود باز نخواهند گشت. به گفته این شرکت بهترین تخمین این است که تا پایان سال ۲۰۲۱، ۲۵ تا ۳۰ ٪ نیروی کار چند روز در هفته از خانه کار می‌کنند.

 

منبع: دنیای برند به نقل از بلومبرنگ

تگها : ویروس کرونا , بحران اقتصادی , فیس بوک , گوگل , دورکاری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان