اجرای عملیات وال‌مارت برای تحویل پهپادی محصولات

اجرای عملیات وال‌مارت برای تحویل پهپادی محصولات
اجرای عملیات وال‌مارت برای تحویل پهپادی محصولات

 

وال‌مارت از مطرح ترین فعالان صنعت خرده‌فروشی عملیات خود برای فروش و تحویل محصولات به صورت غیر حضوری و بوسیله پهپاد را با همکاری شرکت صنایع پهپادی فلای ترکس (Fly Trex) در شمال ایالت کارولینا آغاز کرده است.

تام وارد، مدیر امور مشتریان وال‌مارت می گوید«این اخرین نوآوری ما بدنبال جست و جو برای ارسال محصولات بصورت راحت، امن و سریع است. اخیرا  ما با همکاری شرکت صنایع پهپادی فلای ترِکس گامی دیگر در پروژه تحویل پهپادی محصولات خود برداشته ایم.»

تمرکز این پروژه بر روی تحویل محصولات نیاز روزانه و خواروبار از شعبات فروشگاه وال‌مارت با استفاده از پهپاد های اتوماتیک شرکت فلای ترِکس در فایِت ویل، شمال ایالت کارولینا است.

تام وارد اضافه کرد:«این پهپاد ها که توسط یک پلت فرم هوشمند و ساده هدایت می شوند، در ارائه سرویس و ایجاد تجربه جدید از انتخاب و بسته بندی تا پرواز و تحویل محصولات به مشتریان به ما کمک خواهند کرد.»

 

 

وی همچنین افزود:«به طور مشخص درآینده ای نزدیک شاهد تحویل میلیون ها بسته توسط پهپادها خواهیم بود. هنوز این موضوع مانند داستان های علمی تخیلی به نظر می رسد و ما در نقطه ی یادگیری بیش از پیش در حوزه تکنولوژی و حدود دسترسی به آن و چگونگی استفاده از آن در ارائه خدمات بهتر و کمک به بهتر شدن زندگی مشتریان هستیم. با تصور کارکرد بهینه و اتوماتیک تمامی ملزومات ما میزان ارزشمندی از چگونگی ارتباط ملزومات اتوماتیک با کسب و کار را دریافته ایم. در نتیجه بهره برداری از ایده تحویل محصولات با پهپاد می توان فهمید از این ایده می توان در ظرفیت های گسترده تر برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده و به چشم انداز صحیح ایده پرداز اشاره کرد.»

 

 

 

 

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , تکنولوژی , وال مارت , پهپاد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان