آینده راهبرهای بازاریابی خرده‌فروشی

آینده راهبرهای بازاریابی خرده‌فروشی
آینده راهبرهای بازاریابی خرده‌فروشی

آینده راهبرهای بازاریابی خرده‌فروشی

به‌منظور بهینه‌سازی فرصت‌ها به‌عنوان یک خرده‌فروش و داشتن کارکنانی شاد، راضی و بهره‌ور و همچنین مشتریانی وفادار ضروری است که از نرم‌افزار‌هایی نظیر SAP یا Oracle استفاده شود. خرده‌فروشان باید نیروی کار خود را بر اساس نیرو‌های در حال تغییر بازار ارتقا و عملکرد بالاتری را توسعه دهند که این کار شامل اتخاذ راهبردهای مرتبط با ساختاردهی مجدد و سنجش مجدد است.

خودکارسازی فرآیندها به‌منظور اطمینان از نیروی انسانی آموزش‌دیده :
خرده‌فروشی برخط (آنلاین)

اینترنت همیشه روشی سریع و مناسب برای خرید بوده است، ولی هم‌اکنون مصرف‌کنندگان از طریق بازسازی خیابان اصلی شهر به صورت برخط، از اینترنت به‌عنوان یک تجربه خرید معاشرتی استفاده می‌کنند. مصرف‌کنندگان به اینترنت به مثابه «تجربه خرده‌فروشی» می‌نگرند. اگرچه ممکن است این تجربه مانند خرید روز جمعه در مرکز شهر یا خرید به همراه خانواده در یک بازار نباشد، اما شواهدی وجود دارد مبنی‌بر اینکه مصرف‌کنندگان در حال تزریق عنصر «معاشرت» به تجربه خرید برخط هستند. خرده‌فروشان باید بدانند خریداران امروزی خواستار چگونه خریدی هستند؛ رعایت این امر برای حضور فعال و قوی در اینترنت ضروری است.

تغییر از خرید به «خرید تفریح»
برای بسیاری از مصرف‌کنندگان، خرید مانند یک سرگرمی است؛ یک فعالیت مفرح و اجتماعی، صرف یک روز بیرون از خانه برای خانواده، خریددرمانی، یا خرید برای همراهی با دوستان. بازدید هفتگی از فروشگاه ممکن است کاری عادی باشد، ولی خرید دیگر اقلام به‌طور کلی لذت‌بخش است. در آینده خرده‌فروشان نیاز خواهند داشت که به میزان بیشتری بر مدیریت روابط با مشتریان یکپارچه در شبکه‌های مختلف تمرکز داشته باشند. آنها همچنین ممکن است به تغییر معیارهای خود برای ارزیابی نام و نشان تجاری نیز نیاز پیدا کنند.

هنر بقا
در بسیاری از کشورها خرده‌فروشان در حال رویارویی با چیزی هستند که ممکن است «طوفان کامل رویه‌های اقتصادی منفی» نامیده شود. شاید تنها و مهم‌ترین مورد برای هر خرده‌فروش یا هر کسب و کار مشتری‌محور دیگر این باشد که تجربه خرید را از منظر مشتری نظاره‌گر باشد. طبق توجه به آنچه در وب‌سایت ایران‌ریتیل آمده است، ارزش‌ها و رفتار مشتری اغلب طی رکودهای اقتصادی به‌شدت تغییر می‌یابند و در نتیجه نیاز به ارزشیابی مجدد پیدا می‌کنند. خرده‌فروشان بر اساس نتایج و پیش‌بینی‌های جدیدتر به باز‌نگری برنامه‌های خود به دفعات و با شدت بیشتری نیاز پیدا خواهند کرد. بقا در بازار فقط از طریق کاهش هزینه‌های سربار که واکنش اصلی اغلب شرکت‌ها بوده است، میسر خواهد بود.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان