آمازون بازار داخلی خود را در چین تعطیل می‌کند

آمازون بازار داخلی خود را در چین تعطیل می‌کند
آمازون بازار داخلی خود را در چین تعطیل می‌کند

آمازون بازار داخلی خود را در چین تعطیل می‌کند

منابع آگاه می گویند «شرکت آمازون دات کام» قصد دارد تا نیمه ماه ژوئیه بازار داخلی اش در چین را تعطیل کرده و بر فروش پرمنفعت‌تر کالاهای خارجی و خدمات ذخیره سازی داده‌ها موسوم به «کلاود» در پرجمعیت‌ترین کشور جهان تمرکز کند.

منابع آگاه می گویند «شرکت آمازون دات کام» قصد دارد تا نیمه ماه ژوئیه بازار داخلی اش در چین را تعطیل کرده و بر فروش پرمنفعت‌تر کالاهای خارجی و خدمات ذخیره سازی داده‌ها موسوم به «کلاود» در پرجمعیت‌ترین کشور جهان تمرکز کند.خریداران آمازون در چین از 90 روز دیگر قادر به خرید کالاهای چینی نخواهند بود، اما می توانند از طریق فروشگاه جهانی این موسسه از ایالات متحده، بریتانیا، دانمارک و ژاپن کالا سفارش بدهند.«آی ریسرچ»، موسسه اطلاعات مصرف کننده، می گوید بازار «تی مال» متعلق به «هولدینگ گروه علی بابا» و «شرکت جی دی دات کام» 81.9 درصد بازار چین را در سال گذشته در کنترل داشتند.

یک متخصص بازار در چین می گوید، آمازون نمی توانست سریع تر از «تی مال» یا «جی دی» خریدها را به دست مشتری برساند.خروج آمازون از بازار داخلی چین در حالی اتفاق می افتد که تجارت الکترونیکی در چین کند شده است. درآمد سه ماهه اخیر «علی بابا» آهسته ترین رشد را از 2016 نشان می دهد. «جی دی دات کام» با کاهش پرسنل به محیط متغییر بازار واکنش نشان می دهد. 
 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان