آشنایی با بهترین مرکزخرید سال منطقه نوردیک

آشنایی با بهترین مرکزخرید سال منطقه نوردیک
آشنایی با بهترین مرکزخرید سال منطقه نوردیک

آشنایی با بهترین مرکزخرید سال منطقه نوردیک
غول شکست‌ناپذیر عرصه مال‌ها

در منطقه توسعه یافته شمال اروپا، جایی که بیشترین سطح رفاه در قاره سبز را دارد، مراکز خرید و مال‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی تلقی می‌شوند.
در چنین شرایطی برگزاری سالانه مراسم اسکار برای انتخاب برترین مراکز خرید منطقه نوردیک (منطقه‌ای در شمال اروپا شامل کشورهای دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد) آن هم باشکوه هرچه تمام‌تر، چندان عجیب نیست. در مراسم انتخاب بهترین‌های سال 2018 که در شهر استکهلم، پایتخت سوئد و توسط انجمن مراکز خرید نوردیک (NCSC) برگزار شد، مرکزخرید «ایزواومنا» در شهر هلسینکی، پایتخت فنلاند به خاطر نقش تاثیرگذار و رشد شگفت‌انگیز جایزه برتر را دریافت کرد. 

دلایل انتخاب
دلیل انتخاب «ایزواومنا» در اختیار داشتن تمام شاخصه‌های یک مرکزخرید مدرن، برجسته و دارای استانداردهای اقتصادی بالا بود. درست در دورانی که بسیاری از مراکز خرید و مال‌ها به خاطر رکود مالی و درآمدزا نبودن مجموعه‌ خودشان مجبور به انزوا وحتی ورشکستگی شده‌اند، ایزو اومنا با گردهم آوردن بهترین برندهای منطقه و به دست آوردن بالاترین میزان سود، نه تنها خودش را برتر جلوه داد بلکه باعث رشد بیشتر و پرآوازه‌تر شدن مال‌های منطقه نوردیک شد. در حقیقت، این سومین جایزه معتبر قرار گرفته در ویترین ایزو اومنا در ماه‌های اخیر است. این مرکزخرید مطرح، علاوه بر نامیده شدن به‌عنوان مرکزخرید تکمیل شده در سال 2018 در فصل بهار از سوی انجمن بین‌المللی مراکزخرید، جایزه بهترین مرکزخرید در زمینه افزایش بهره‌وری تجاری و گسترده‌سازی را به دست آورد. 

 مرکزخرید استثنایی 
یکی از بزرگ‌ترین مراکزخرید فنلاند، بیش از 200 فروشگاه و سرویس عمومی در اختیار دارد و پس از بازسازی و افزایش گنجایش در سال 2017، اکنون صد هزار مترمربع فضای تجاری قابل اجاره در دسترس است که 85 هزار مترمربع آن توسط فروشگاه‌های مخصوص خرده‌فروشی احاطه شده. علاوه‌بر برندهای قوی خرده‌فروشی، مستاجرانی شامل برندهای مواد غذایی چندمنظوره، رستوران‌های مجلل، مرکز خدمات شهری، جمع‌آوری خدمات عمومی و ایستگاه‌های تفریحی مختلف حضور دارند. این مرکزخرید با وجود ایستگاه متروی ماتین کی و ایستگاه ترمینال اتوبوس فیدر سطح دسترسی بسیار مناسبی دارد. سال گذشته ایزو امانا 20 میلیون مشتری داشت و فروشگاه‌های خرده‌فروشی آن عملا به‌طور کامل اجاره داده می‌شود.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان