آشنايي با بهترين هتل هاي ژاپن

آشنايي با بهترين هتل هاي ژاپن
آشنايي با بهترين هتل هاي ژاپن

آشنايي با بهترين هتل هاي ژاپن
تکنولوژيک، گرم و صميمي

ژاپن را به عنوان کشوري تکنولوژيک با مردمي خونگرم، منظم و اهل کار و تلاش مي شناسيم اما اين مولفه ها، تمام سهم ژاپن از زيبايي هايش نيست. مراکز خريد، هتل هاي زيبا و البته مکان هاي ديدني از کشور پيشرفته شرق آسيا يک نمونه منحصربه فرد ساخته است. براي داشتن اقامتي بي دردسر و جذاب در ژاپن، اين 8 هتل پيشنهاد مي شود.


پارک حيات (park hayat)
پارک حيات يکي از هتل هاي 5ستاره و مجلل در شهر زيبا و پرتکاپوي توکيو است که بالاي خيابان معروف «شين کوجو» قرار دارد. از اين هتل زيبا منظره کوه فيجي به خوبي ديده مي شود. هتل لوکس واقع شده در يک مرکز تجاري، نه تنها براي مسافراني که به قصد سفر کاري به اين شهر سفر مي کنند مناسب است، بلکه براي گردشگران هم مي تواند شروع خوبي باشد. پارک حيات با اتاق هاي متنوعي از ميهمانان خود ميزباني مي کند؛ از اتاق هاي جذاب و بزرگ براي خانواده ها تا اتاق هاي دو نفره کوچک براي زوج هاي جوان. 


ريتز کارلتون (The Ritz-Carlton)
هتل ريتز در منطقه ريپونگي واقع در يکي از بلندترين ساختمان هاي توکيو قرار دارد که چشم انداز بينظيري از شهر را به ميهمانان هديه مي دهد. ريتز در ساختماني لوکس با طراحي داخلي فوق العاده و در منطقه اي لوکس قرار دارد و بي شک اگر دنبال سفري لوکس هستيد، اين هتل پيشنهادي بي نقص خواهد بود. اتاق ها با دکوري مدرن، محيطي سرشار از آرامش را براي ميهمانان خود فراهم کرده اند و با ارائه بهترين خدمات و امکانات از اينترنت بيسيم تا تهويه مطبوع و حمامي مجلل، حال ميهمانان را دگرگون مي کنند. وجود چشم اندازي از شهر از ويژگي هاي برجسته اتاق هاست. اگر به دنبال آرامش هستيد و دوست داريد کمي استراحت کنيد به مرکز ماساژ هتل برويد که بيشتر امکانات درماني را ارائه مي کند.


کپيتال (The Capitol)
اين هتل 5ستاره و مجلل با سبک ژاپني طراحي شده است. اين طراحي نه تنها در داخل نمايان است بلکه در محوطه سبز هتل هم به چشم مي خورد. ميهمانان در اين هتل به راحتي مي توانند به خط 4 متروي توکيو دسترسي داشته باشند و از آن به بخشهاي مختلف شهر و مراکز خريد بروند. اتاق ها تلفيقي از مدرنيته و سنت هستند و هارموني رنگ هاي قهوه اي با کاغذ ديواري ها بسيار ظريف و هنرمندانه انتخاب شده است. از اتاق ها نمايي افقي از شهر را خواهيد داشت؛ به خصوص اگر در طبقات بالايي اقامت داشته باشيد. 


امپريال (Imperial)
اين هتل فوق لوکس و مجلل در شهر توکيو از يک موقعيت جغرافيايي خوب برخوردار است. امپريال قدمتي ديرينه دارد و از سال 1890 کار خود را با ارائه بهترين خدمات شروع کرد. ايستگاه هاي مختلفي در نزديکي اين هتل قرار دارند و دسترسي مستقيم به مکان هاي مختلف شهر را براي ميهمانان فراهم کرده اند. اتاق هاي اين هتل با ظرافت خاصي طراحي شده اند و دکوراسيون مدرني دارند. در طراحي داخلي اتاق ها از رنگ هاي گرم استفاده شده و نور آباژورها در شب فضاي آرام بخشي را ايجاد کرده است. 


پالاس (Palace Hotel)
پالاس درست در منطقه تجاري مارونچي قرار دارد و هتلي فوق لوکس و مجلل است. اين هتل با تلفيق طراحي ژاپني و به کارگيري هنر مدرن، فضاي خاص و جذابي را خلق کرده که از همان ابتداي ورود و حضور در لابي هتل مشهود به نظر مي رسد. اتاق ها با دقت تمام و در بالاترين سطح و زيبايي تزئين شده اند. در اين هتل اتاق هاي متنوعي براي ارائه خدمات به ميهمانان در نظر گرفته شده است.


فور سيزن (Four Season)
«فور سيزن» به عنوان يکي از هتل هاي معروف توکيو هميشه انتخاب اول بسياري از گردشگران بوده است. اتاق هاي هتل مدرن و با کفپوش هاي زيبا پوشيده شده. محيط آرام، ميهمانان را با اشتياق بيشتري به سمت اتاق هايشان هدايت مي کند. اينترنت بيسيم، تلويزيون، ميز کار و تهويه مطبوع لحاظ شده است. تفريحات متعددي نيز براي ميهمانان وجود دارد. ماساژ در محيطي سنتي و اتاق بازي براي کودکان بخشي از امکانات رفاهي اين هتل است.


گرند حيات (Grand Hayatt)
 گرند حيات از هتل هاي 5ستاره برتر در توکيو شناخته مي شود که در «روپينگي هيلز» قرار دارد و جوايز بسياري را تحت عنوان هاي مختلف کسب کرده است. هتل در يک موقعيت عالي قرار دارد و بسياري از جاذبه ها، مراکز خريد و رستوران هاي سنتي در اطرافش ديده مي شوند. در اتاق ها رنگ و شکل فرهنگ ژاپني کاملا مشهود است. بهترين امکانات رفاهي در اين هتل براي ميهمانان در نظر گرفته شده است. اينترنت پرسرعت در همه جاي هتل با بهترين آنتن دهي در دسترس ميهمانان قرار دارد.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان