"آدرس فودهال" حاصل ایده خلق فضای متفاوت در صنعت رستوران است

"آدرس فودهال" حاصل ایده خلق فضای متفاوت در صنعت رستوران است

خشایار مرادی عضو هیئت مدیره آدرس فودهال و برگرلند:
"آدرس فودهال" حاصل ایده خلق فضای متفاوت در صنعت رستوران است

سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با رویکرد بررسی نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید و با حضور جمع کثیری از مدیران و کارفرمایان مراکز خرید، صاحبان استارت‌آپ‌های غذایی، برندهای نام‌آشنا صنعت رستوران وکافی شاپ های کشور برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،در این کارگاه آموزشی علاوه بر سخنرانی بزرگان صنعت غذا و مراکز خرید پنل های آموزشی به منظور بررسی موانع، مشکلات و راهکارهای پیش روی این دو حوزه مرتبط برگزارشد.

خشایار مرادی عضو هیئت مدیره آدرس فودهال و برند رستورانی برگرلند به عنوان یکی از اعضای پنل تخصصی این رویداد از دلایل راه اندازی و بهره برداری آدرس فودهال گفت:ایده ایجاد یک فضای متفاوت رستورانی که برای مخاطب جذابیت های لازم را داشته باشد منجر به راه اندازی آدرس فودهال بود.

چرا که مردم تمایل دارند تا جدا از سرو غذای باکیفیت، در یک محیط با طراحی مناسب و جوی ایده‌آل قرار حضور داشته باشند و رستوران گردی به عنوان یک تفریح برای اقشار مختلف جامعه تبدیل شده است از این رو ترکیبی ایده آل از فضا و طعم می تواند در ماندگاری یک برند رستورانی در ذهن مخاطب موثر باشد.

او در ادامه بحث سلبریتی بودن و موفقیت در زمینه رستوران‌داری را دو مقوله متفاوت و جدا از هم برشمرد و گفت: افرادی که در فضای مجازی در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند می‌توانند به عنوان یک پدیده کمک‌کننده باشند چراکه از جنس مردم هستند. همچنین به‌زودی شاهد به وجود آمدن فودپارک‌ها خواهیم بود چرا که تمایل و علاقه مردم به تفریح در کنار سرو غذا حائز اهمیت است.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان