گزارش اختصاصی "تجارت طلایی" از قدیمی‌ترین مرکز خرید "نیس" فرانسه

گزارش اختصاصی "تجارت طلایی" از قدیمی‌ترین مرکز خرید "نیس" فرانسه
گزارش اختصاصی

گزارش اختصاصی "تجارت طلایی" از مراکز خرید نیس فرانسه

مرکز خرید CAP3000؛ قدیمی ترین مرکز خرید نیس

نیس (NICE) یکی از شهرهای ساحلی فرانسه است که در ناحیه پروانس آلپ-کوت دازور و در جنوب شرقی این کشور قرار دارد.این شهر که در کنار دریای مدیترانه و در منطقه ساحلی کوت دازور واقع شده است، جمعیتی بالغ بر 350 هزار نفر دارد.اقتصاد نیس به ویژه در بخش خدمات گسترش یافته‌است و امروز این شهر می‌کوشد نقش مهمی را در زمینه‌های فناوری‌های پیشرفته، بهداشت، رسانه‌های تصویری، خدمات مخابراتی و چند رسانه ای ایفا کند.نیس شهری توریستی است که تجربه خرید در مراکز خرید مدرن و بازارچه های محلی آن را نباید از دست داد.ماهنامه تجارت طلایی درراستای انتقال آخرین اتفاقات مرتبط با صنعت خرده فروشی جهان و در ادامه معرفی مراکزخرید معتبر در این گزارش مشاهدات خود از مرکز خرید CAP3000 نیس را با شما به اشتراک گذاشته است.

 

 

مرکز خرید CAP 3000، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید نیس است. این مرکز در سال ۱۹۶۹ افتتاح شده است و دو طبقه دارد. ظرفیت پارکینگ این مجموعه، ۳ هزار خودرو است.این مرکز خرید عنوان هشتمین مرکز خرید بزرگ فرانسه را در اختیار دارد. قرار گرفتن این مرکز در حومه‌ی شهر نیس که پنجمین شهر بزرگ فرانسه است، باعث شده که محبوبیت فراوانی داشته باشد و خریداران را نه تنها از خود نیس بلکه از شهرها و استان‌های اطراف جذب کند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای از برترین برندهای داخلی و بین‌المللی و گالری لافایت و گالری گورمه، در این مرکز نمایندگی دارند.

این مرکز خرید پنج دقیقه تا دومین فرودگاه بین‌المللی فرانسه فاصله دارد و فاصله‌ی آن تا شهر نیس ۱۵ دقیقه است. برای دسترسی به این مرکز خرید، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. با ماشین شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی، به راحتی می‌توانید خودتان را به این مجموعه‌ی تجاری برسانید. این مرکز خرید، سالانه ۹ میلیون بازدیدکننده دارد.

 

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان